Клієнти ПриватБанку обурені тим, що з їх карт списують великі суми грошей. У фінансовій установі розповіли, як мають намір вирішувати проблему.
На сайті Мінфін все частіше з'являються скарги на те, що ПриватБанк або блокує платіжні карти без попередження, або відмовляє в наданні кредитних грошей, або просто списує кошти з карт клієнтів, нібито на вирішення внутрішніх фінансових проблем банку.
Так, одна з клієнток ПриваБанк, яка зареєстрована під ніком NataliiaKostina, написала гнівний коментар про виниклі непорозуміння в процесі співпраці з даним банком. За словами автора відгуку, у неї двічі з рахунку списували великі суми грошей.
"І знову здрастуйте. Банку знову знадобилися гроші? Знову та ж ситуація, що і в листопаді 2020 року. Тоді з рахунку компанії ТОВ «ХАРКІВ СТІЛ КОНСТРАКШН» код 41709531 зняли 20000,00 грн два рази. Потім повернули 19.11.2020 і вибачилися. А сьогодні 15.04.2021 року знову зняли ту ж суму і період той же 03.11.2020. Я так розумію це по всій Україні відбувається. Скільки це буде тривати? Коли ви наведете порядок? Заявка № 30126316 від 15.04.2021», - написала жінка на сайті Мінфіну.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що ПриватБанк і Monobank будуть автоматично списувати гроші з рахунків клієнтів. Кому не пощастить в першу чергу?