Клієнти ПриватБанку скаржаться, що співробітники відділень буквально змушують їх відкривати платні карти, за використання яких передбачена щомісячна комісія в розмірі 20 гривень. Багато громадян губляться і дозволяють себе обдурити заповзятливим менеджерам.
На сайті Мінфін з'явилася скарга від жителя Полтави. Чоловік з ніком "Traktiri3456" розповів, що йому потрібно було перевипустити "Універсальну" кредитну карту, оскільки у неї підходив до кінця термін дії. Однак у відділенні йому розповіли, що звичайні кредитні карти вже стали великою рідкістю, їх взагалі припиняють випускати, тому нібито потрібно відкривати карту "Голд" із щомісячною оплатою за користування в розмірі 20 гривень.
"Ну оскільки варіантів вона мені не надала, довелося погоджуватися. Сьогодні заради інтересу поспілкувався в чаті з оператором Приват24 і виявилося що звичайні карти не в дефіциті, коротше розвели мене, виходить. Уже вдруге за той період що користуюся банком. Перший раз обдурили, коли брав кредит і вніс перший внесок, але як потім виявилося цей внесок пішов повз каси, але це було давно..."- розповів про малоприємні факти співпраці з ПриватБанком українець.
ПриватБанк пообіцяв клієнту у всьому розібратися, щоб в майбутньому жоден клієнт банку не зіткнувся з подібним порушенням з боку співробітників.
Популярні зараз
Військовий аналітик помітив цікаву деталь у новому відео Путіна: “Не може поворухнути руками“
Україна значно випередила Європу в затратах на оренду житла, - ЛУН
Нагадаємо, раніше стало відомо, що ПриватБанк за допомогою колекторів "вибиває" борги в 69 гривень.