Today.ua

ПриватБанк порушує права споживачів і нав'язує непотрібні платні послуги

ПриватБанк потрапив у черговий скандал через хамську поведінку співробітників фінустанови і нав'язуванні непотрібних послуг.

Українці все частіше скаржаться на недоліки роботи державного ПриватБанку. У некомпетентності і порушенні законодавства звинувачують не тільки менеджерів, але і інкасаторів.

На сайті Мінфін з'явився черговий відгук про роботу ПриватБанку, клієнт з ніком "Герман Фредер" назвав фінустанову "недобанком" і розповів про свій негативний досвід співпраці з банком.

"У відділенні менеджерам начхати на клієнта, не по терміналу НЕ підкажуть нічого. Хотів поміняти гроші в касі сказали послуга платна, як мені хотілося мати телефон що б зняти весь цей процес так менеджери заволали, що ми міняємо гроші тільки у кого карта приват банку. Те тобто за фактом банк порушує статтю 13 закону про захист прав споживача, а конкретно нав'язування непотрібних послуг банком", - розповів клієнт ПриватБанку.

Далі чоловік зазначив, що у нього стався неприємний інцидент з інкасатором ПриватБанку.

"Я здавав виручку в терміналі набирав реквізити, прийшов інкасатор ні здрасті, ні досвіданія закрив програму і сказав мені треба зробити інкасацію. Це взагалі що за ноухау? На зауваження інкасатор відреагував неадекватно і висловлюючись нецензурною лексикою. Вимагаю приват банку розглянути скаргу в достроковому порядку!" - висловив своє побажання "Герман Фредер".

У відповіді від ПриватБанку на сайті Мінфін говориться, що в банку вже приступили до розглядів по даній скарзі. Коли обставини виникли неприємностей будуть виявлені, банк зв'яжеться з клієнтом.

Нагадаємо, раніше ПриватБанк звинуватили в крадіжці грошей Пенсійного фонду з картки клієнта.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ