Клієнти ПриватБанку не розуміють, чому банк без пояснення причин і попередження обнуляє кредитні ліміти. Крім того, вводяться обмеження на використання карт "Універсальна".
На сайті Мінфін чи не кожен день почали з'являтися скарги, що ПриватБанк обмежує дію картки "Універсальна", скорочує кредитний ліміт, не видає кредити і все це без пояснення причин. Найчастіше служба техпідтримки ПриватБанку посилається на якусь автоматизовану програму, яка сама приймає рішення.
У своєму відгуку клієнт Привату під ніком "Alexandrrov" зазначив, що у нього скоро закінчиться термін дії картки "Універсальна", але кредитний ліміт на ній так і не був збільшений.
"Я користуюся карткою Універсальна майже 10 років. Нещодавно була прострочення, але я її в повній мірі погасив. Але Приватбанк чомусь досі не зняв обмеження по карті і не повернув кредитний ліміт, який був раніше. Тобто на сьогоднішній день з -за цих обмежень карта мені ні до чого, так як і ліміту на ній немає, до того ж коштують обмеження. Хотілося б почути відповідь від фахівців що робити в такій ситуації? або простіше її просто закрити?" - написав "Alexandrrov".
Ще один клієнт ПриватБанку має статус ВПЛ (внутрішньо переміщена особа), який не просто зіткнувся з відмовою в збільшенні кредитного ліміту, а й звинуватив фінустанову в дискримінації українців за місцем проживання.