Державний ПриватБанк продовжує впроваджувати механізми автоматичного фінмоніторингу, як того вимагає українське законодавство. У центрі уваги банку опинилися депозити клієнтів, які тепер блокують і вимагають надати довідки.
Оскільки система перевірки та блокування банківських депозитів поки ще не налагоджена належним чином, вона може по кілька разів поспіль блокувати одні і ті ж рахунки. Власникам депозитів потрібно по кілька разів ходити з пакетом документів до відділення ПриватБанку, щоб отримати доступ до власних накопичень.
В результаті, клієнти ПриватБанку не можуть користуватися грошима, які вони накопичили на депозиті. Про це на сайті "Мінфін" пишуть українські громадяни, яким довелося зіткнутися з подібною проблемою.
Представники ПриватБанку стверджують, що діють в рамках закону про обов'язкове фінансовому моніторингу, банк перевіряє законність отримання грошей на депозиті і чи сплачені були всі податки з кожної конкретної суми.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що ПриватБанк без відома клієнтів знімає гроші з їхніх рахунків. Повернути кошти назад майже не можливо.