Клієнти державної фінустанови почали стикатися з неприємними ситуаціями, які пов'язані із блокуванням доступу до коштів. ПриватБанк без відповідних рішень компетентних органів самовільно заарештовує рахунки українців.
Мешканка міста Одеса на сайті Мінфін написала обурений коментар про роботу ПриватБанку. Користувальниця зареєструвалася на порталі під ніком "StiksAk". Жінка розповіла, що вона випадково дізналася про арешт рахунку до Приватбанку.
У відділенні за адресою: Одеса, М'ясоїдівська вулиця, 31, не змогли назвати причини блокування коштів та порекомендували звернутися до виконавчої служби. Однак і там жінці допомогти не змогли, оскільки не було знайдено відкритих виробництв на її ім'я.
В результаті клієнтка ПриватБанку була позбавлена можливості користуватися власними грошима. Куди звертатися для вирішення проблеми вона також не розуміє.
Популярні зараз
Військовий аналітик помітив цікаву деталь у новому відео Путіна: “Не може поворухнути руками“
Україна значно випередила Європу в затратах на оренду житла, - ЛУН
"Випадково дізналися що на рахунок наклали арешт, у відділеннях розводять руками, кажуть що нічого не бачать, радяться звернутися до виконавця. почали обдзвонювати виконавців перевірили в Дія, ніде немає відкритих виробництв. Як так??? куди звертатися? стільки нервів витріпали що слово Приват банк уже сприймається як лайка", - написала "StiksAk" на сайті Мінфін.
Служба підтримки ПриватБанку запевнила клієнтку, що діє виключно у рамках вимог українського законодавства та постанов Нацбанку.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що ПриватБанк блокує оплату комунальних рахунків у Приват24.