Державний Приватбанк знову потрапив у неприємну ситуацію. Клієнти обурюються, що фінустанова з незрозумілих причин двічі знімає гроші з карт клієнтів за ту саму покупку. Українці почали сумніватися у доцільності відмови від готівки та переході на розрахунки банківською картою.
На сайті Мінфін клієнтка ПриватБанку, яка проживає у місті Маріуполь, повідомила, що з її банківської картки двічі списали оплату за покупки у магазині АТБ-Маркет. Касир заявила жінці, що стався збій терміналу під час оплати, тож операцію треба повторити ще раз. Автору коментаря зрештою видали чек і вона пішла з придбаним товаром додому.
Проте через добу жінка отримала повідомлення від ПриватБанку про нове списання грошових коштів з її рахунку. Виявилося, що банк повторно зняв гроші за покупку продуктів у АТБ.
Маріупольчанка припустила, що має справу з шахраями, заблокувала картку та зателефонувала до служби підтримки ПриватБанку. Але виявилося, що гроші списав банк, а клієнтці, що постраждала, запропонували почекати чотири місяці. Після того, як питання розглянуть усі сторони, гроші, можливо, їй повернуть.
Нагадаємо, ПриватБанк у 2022 році вносить зміни до роботи. У банку наголосили, що нововведення торкнуться кожного.