Державний Приватбанк знову потрапив у неприємну ситуацію. Клієнти обурюються, що фінустанова з незрозумілих причин двічі знімає гроші з карт клієнтів за ту саму покупку. Українці почали сумніватися у доцільності відмови від готівки та переході на розрахунки банківською картою.
На сайті Мінфін клієнтка ПриватБанку, яка проживає у місті Маріуполь, повідомила, що з її банківської картки двічі списали оплату за покупки у магазині АТБ-Маркет. Касир заявила жінці, що стався збій терміналу під час оплати, тож операцію треба повторити ще раз. Автору коментаря зрештою видали чек і вона пішла з придбаним товаром додому.
Проте через добу жінка отримала повідомлення від ПриватБанку про нове списання грошових коштів з її рахунку. Виявилося, що банк повторно зняв гроші за покупку продуктів у АТБ.
Маріупольчанка припустила, що має справу з шахраями, заблокувала картку та зателефонувала до служби підтримки ПриватБанку. Але виявилося, що гроші списав банк, а клієнтці, що постраждала, запропонували почекати чотири місяці. Після того, як питання розглянуть усі сторони, гроші, можливо, їй повернуть. Представник ПриватБанку відповів автору коментаря, що якщо гроші було списано неправомірно, то через 120 днів їх повернуть на рахунок.
Популярні зараз
В Україні офіційно з'явилася професія домробітник: Рада ухвалила закон
Землі досягла сильна магнітна буря: як довго вона триватиме
В Україні запропонували запровадити жорсткі штрафи для школярів
Пентагон розкрив номенклатуру першого пакету військової допомоги Україні: чи дадуть ATACMS
Нагадаємо, ПриватБанк у 2022 році вносить зміни до роботи. У банку наголосили, що нововведення торкнуться кожного.