Державний Приватбанк знову потрапив у неприємну ситуацію. Клієнти обурюються, що фінустанова з незрозумілих причин двічі знімає гроші з карт клієнтів за ту саму покупку. Українці почали сумніватися у доцільності відмови від готівки та переході на розрахунки банківською картою.
На сайті Мінфін клієнтка ПриватБанку, яка проживає у місті Маріуполь, повідомила, що з її банківської картки двічі списали оплату за покупки у магазині АТБ-Маркет. Касир заявила жінці, що стався збій терміналу під час оплати, тож операцію треба повторити ще раз. Автору коментаря зрештою видали чек і вона пішла з придбаним товаром додому.
Проте через добу жінка отримала повідомлення від ПриватБанку про нове списання грошових коштів з її рахунку. Виявилося, що банк повторно зняв гроші за покупку продуктів у АТБ.
Маріупольчанка припустила, що має справу з шахраями, заблокувала картку та зателефонувала до служби підтримки ПриватБанку. Але виявилося, що гроші списав банк, а клієнтці, що постраждала, запропонували почекати чотири місяці. Після того, як питання розглянуть усі сторони, гроші, можливо, їй повернуть. Представник ПриватБанку відповів автору коментаря, що якщо гроші було списано неправомірно, то через 120 днів їх повернуть на рахунок.
Популярні зараз
Військовий аналітик помітив цікаву деталь у новому відео Путіна: “Не може поворухнути руками“
Україна значно випередила Європу в затратах на оренду житла, - ЛУН
Нагадаємо, ПриватБанк у 2022 році вносить зміни до роботи. У банку наголосили, що нововведення торкнуться кожного.