Українці масово скаржаться на те, що їм знижують та навіть обнулюють ліміти на кредитних картках. Багато хто акцентував увагу на тому, що в умовах війни позика з низьким відсотком була дуже вигідною, а зараз послуга недоступна. У фінустанові пояснили ситуацію, що склалася.
Клієнти Приватбанку залишили скарги на сайті Мінфіну. Вони повідомили про те, що ще нещодавно вільно користувалися кредитними коштами та намагалися своєчасно погашати заборгованість. Ліміт на картах був значним, а потім його скоротили в рази. Декому взагалі його обнулили і люди більше не мають можливості позичати кошти з подальшим поверненням.
Співробітники фінустанови пояснили, що розмір кредитного ліміту впливає багато чинників. У тому числі активність клієнта, його кредитна історія, наявність чи відсутність депозиту чи зарплатного рахунку у банку.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Відомо, що клієнти, які регулярно знімають гроші з картки та розраховуються нею у магазинах та закладах, а потім оперативно повертають кошти, можуть розраховувати на більшу лояльність банку.
"Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту та його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показниках", - зазначили представники ПриватБанку. Також зазначено, що банк регулярно переглядає кредитні ліміти та може збільшити їх у майбутньому.
Бажано брати активну участь в акціях та пропозиціях, які підвищують довіру до клієнтів.
Багатьом українцям, які користувалися послугою "Оплата частинами", знову доступний цей сервіс. Із початком повномасштабної війни кредитування було обмежене, проте наразі платоспроможним клієнтам повертають послугу.
Раніше стало відомо, що ПриватБанк видав першу пільгову іпотеку за державною програмою "Оселя".