Деякі клієнти ПриватБанку стикаються з проблемами, які не дозволяють їм оплачувати вчасно послуги ЖКГ, здійснювати онлайн-покупки та користуватися іншими зручностями Приват24.
Якщо термін дії банківської картки ПриватБанк закінчився, що ще не факт, що вам її продовжать або зроблять перевипуск. Клієнти одного з найбільших банків України стикаються з проблемою, коли через збої в програмному забезпеченні ПриватБанку їм відмовляють у можливості користуватися звичними і зручними послугами.
На сайті Мінфін чоловік з ніком "deadlenin" розповів, що у відділенні ПриватБанку йому відмовили в перевипуску старої карти для виплат, яку він використовував для оплати комунальних послуг та інших розрахунків.
"Писав на підтримку, тупо відписуються. За підсумком, я з'ясував, що їхня програмка не хоче актуалізувати мої дані, а чому - ніхто не знає. Виходить, що не працівники банку керують програмою, а програма управляє працівниками банку, ось це саме стрьомно в даної історії ", - описав свої враження від співпраці з ПриватБанком автор коментаря.
Популярні зараз
Військовий аналітик помітив цікаву деталь у новому відео Путіна: “Не може поворухнути руками“
Україна значно випередила Європу в затратах на оренду житла, - ЛУН
Техпідтримка ПриватБанку відреагувала на даний коментар, чоловікові пообіцяли розібратися в ситуації і розповісти про результати перевірки повідомити додатково по телефону.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що останнім часом ПриватБанк почав відмовляти клієнтам у видачі пластикових карт.