Клієнти ПриватБанку почали скаржитися, що у додатку Приват24 не вдається сплатити за комунальні послуги. Співробітники фінустанови підтверджують проблеми з оплатою за газ і рекомендують йти в касу…
На сайті Мінфін користувач з ніком "7888natalia" розповіла, що з середини жовтня Приват24 перестав проводити комунальні платежі. При цьому всі інші платежі, грошові перекази та поповнення мобільних рахунків вона здійснює без проблем.
Клієнтка ПриватБанку багато разів телефонувала операторам фінустанови на короткий номер 3700, але вони нічим не змогли їй допомогти. Жінці порадили сходити до каси чи скористатися терміналом.
"Я хотіла б дізнатися, чи справді цю проблему вирішать, чи й надалі банк блокуватиме лише комунальні платежі. (Перекази на інші карти, поповнення мобільних проходять без проблем)", - написала "7888natalia" у Мережі.
Популярні зараз
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу
Українські АЗС збільшили ціни на автогаз
Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні
У службі підтримки ПриватБанку на скаргу клієнтки відповіли, що звернулися до неї в особистих повідомленнях, щоб надати інформацію щодо проведення платежів до Приват24.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що в мобільному додатку Приват24 перестала працювати важлива функція, яка була корисною для величезної кількості українців. Як у ПриватБанк пояснили ситуацію, що виникла?