Today.ua

ПриватБанк блокує картки клієнтів: у фінустанові пояснили ситуацію

Українці повідомляють, що ПриватБанк блокує їхні картки. У фінустанові пояснили, за що клієнтів можуть обмежити у використання коштів. Це може статися з багатьох причин, серед яких нетипові операції або надто велика сума поповнення.

Клієнтка Овсієнко Юлія залишила скаргу на сайті Мінфіну. Вона повідомила, що у неї "незаконно віджали" 10 тисяч гривень. Жінка уточнила, що співробітники банку порадили їй звертатися до суду.

"ПриватБанк незаконно забрав мої гроші під виглядом незрозумілих шахрайських дій. На моє запитання вказати операцію, щодо якої є у них питання, сказали звертатися до суду. Сама я займаюся арбітражем і на всі їхні прохання завжди надавала їм дані про операції", - зазначила вона.

Співробітники банку відповіли, що у своїй діяльності керуються вимогами чинного законодавства та нормативно-правовими актами НБУ.

У коментарях до скарги інтернет-користувачі припустили, що Юлія не сплачує податки. Вона пояснила, що займається криптовалютою.

"Податки плачу з будь-якої покупки, що я здійснюю! Криптовалюта у країні дозволена у нас, а значить мені ніхто не забороняє її купувати і продавати… Я заробляю, як можу, щоб дитина не була голодною!" - написала вона.

Овсієнко наголосила, що їй заблокували і другу карту в ПриватБанку, куди надходили дитячі гроші. Проте проблему вдалося вирішити: "Сьогодні нормальний адекватний співробітник розібрався в ситуації, за що йому велике спасибі. Швидко вирішив питання".

Експерти нагадали про причини, з яких банк може заблокувати рахунок:

Підозрілою також вважатиметься поведінка, коли клієнт надмірно цікавиться законодавством про фінансовий моніторинг і "нервує без видимих причин".

У НБУ вказали, що клієнтів потрібно перевіряти, якщо:

Нагадаємо, що ПриватБанк збільшив ліміти на зняття готівки для клієнтів усіх банків до 20 тис. грн.

Раніше повідомлялося, чому ПриватБанк масово закриває свої відділення у деяких регіонах.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ