Today.ua

ПриватБанк без причин обнуляє клієнтам ліміти на оплату частинами

Клієнти ПриватБанку скаржаться на свавілля в роботі фінансової установи. Банк обнуляє ліміти на оплату товарів частинами, при цьому навіть не пояснює причини такого рішення.

Одна з клієнток ПриватБанку на сайті Мінфін написала обурений відгук про роботу банку. Жінка уточнила, що користується послугами фінустанови вже більше десяти років, за цей час вона оформила зарплатну і універсальну карту.

Все було добре до тих пір, поки жінка не вирішила поміняти роботу, з цієї причини вона не отримувала доходів протягом двох місяців, однак справно вносила щомісячні внески за товар, який вона брала, скориставшись послугою «оплата частинами». Коли потрібна сума була виплачена, жінка хотіла знову придбати техніку, оформивши оплату частинами, однак банк обнулив ліміт.

У ПриватБанку автору коментаря сказали, що банк має право самостійно приймати рішення про зміну лімітів на оплату частинами. А також запропонували скористатися універсальною картою, сплативши товар кредитними грошима.

Відповідь ПриватБанку на сайті полягав в тому, що жінці запропонували перевірити ліміт на оплату товарів частинами через кілька днів. Справа в тому, що в банку регулярно моніторять сотні і навіть тисячі показників, за результатами яких приймається рішення про розмір ліміту.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що ПриватБанк може показувати неправильний баланс на карті клієнта. У банку пояснили, в яких випадках реальні і відображаються в додатку цифри можуть відрізнятися.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ