Приватбанк без попередження блокує рахунки клієнтів, якщо вони порушують правила фінансового моніторингу. Йдеться про відмивання грошей, спробах ухилитися від сплати податків тощо. Клієнт банку, який перебуває у зоні бойових дій, поскаржився на дії співробітників фінустанови.
Військовослужбовець залишив звернення до ПриватБанку на порталі Мінфін. Чоловік під ніком Korch07 повідомив, що його договір з банком було розірвано в односторонньому порядку, що стало неприємною несподіванкою. Він уточнив, що жодних кредитів чи боргів не має.
Йому порадили звернутися з документами до відділення. Але оскільки українець зараз захищає країну, він не має такої можливості.
"Несподівано і дуже неприємно за таке ставлення, ще й під час війни до військового", - написав клієнт.
Представники ПриватБанку наголосили, що у своїй роботі керуються вимогами законодавства.
"Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, аж до початку та у процесі їх проведення. При розірванні ділових відносин клієнту надається можливість отримання власних коштів", – відповіли співробітники банку.