Monobank змінив правила проведення платежів. Система грошових переказів стала набагато зручнішою для клієнтів банку.
Клієнтка monobank отримала платинову карту банку після того, як написала скаргу на незручність проведення платежів особисто Олегу Гороховському. Співзасновник monobank зазначив у своїй публікації в Facebook, що клієнти нерідко дають цінні підказки, які допомагають виправляти проблеми в роботі мобільного додатка.
Згідно впровадженим нововведень, при отриманні грошових переказів в виписці клієнтів monobank буде відображатися ім'я та прізвище відправника платежу. Раніше клієнти першого цифрового банку в Україні мали серйозні незручності в зв'язку з тим, що в квитанціях про проведені платежів можна було побачити тільки ім'я того, хто перерахував гроші. Наприклад, Ірина К. або Анна Б. Одержувачу, щоб зрозуміти, хто здійснив переказ грошей на його банківський рахунок, доводилося довго звіряти списки контактів у телефонній книзі або месенджерах. Для бізнесменів перекази без вказівки прізвища відправника грошей створювали незручності при оформленні бухгалтерських операцій.
"Даруємо вам нашу платинову карту за підказку і за ті незручності, які ви через нас натерпілися. Якби ви знали скільки всього ми переосмислили, виправили і впровадили завдяки таким повідомленням клієнтів", - повідомив Олег Гороховський.
Нагадаємо, раніше клієнти monobank поскаржилися, що їм відмовляються видавати їх особисті кошти.