Клієнти Ощадбанку розчаровані роботою державної фінустанови. З рахунків людей без повідомлень і особистих підписів списують великі суми грошей.
На сайті Мінфін з'явилася нова скарга на роботу державного Ощадбанку. Обурений клієнт назвав співробітників банку "розводилами і злодіями" та розповів про свій сумний досвід співпраці з даними фінансовою установою.
Користувач, який зареєстрований під ніком "Аragorn", розповів, що з його соціальної карти без повідомлення списали близько 1000 гривень нібито за обслуговування. У відповідь на письмову скаргу в Ощадбанку відповіли, що у них змінилася тарифікація. Автор коментаря додав, що з цього приводу має намір написати скаргу в Національний банк України.
"Списують гроші без підпису власника. І якщо людина звертається видають, якщо немає ділять напевно між собою. У мене відбулося списання з карти в один день, при обращени через два дня видали в касі. Відділення на Бажана", - написав "Аragorn" в своєму відгуку на сайті Мінфіну.
Нагадаємо, раніше клієнтка Ощадбанку поскаржилася, що втратила велику суму грошей через збій в роботі банкомату. Співробітники банку вимагають з постраждалою додаткової плати за розблокування карти.