Ощадбанк списує по 100 грн з карток пенсіонерів без їхнього дозволу. У державній фінустанові назвали причину та відповіли на претензію клієнта.
Стало відомо, за що Ощадбанк може списати кошти з карток без відома клієнтів. Також з’ясувалося, коли за перевірку стану рахунку вони платять по 3 грн.
Клієнт Сергій Попов залишив скаргу на роботу банку у соціальній мережі Facebook. Він заявив, що кошти з його картки було списано без його відома.
"Ощадбанк – найнеприємніший банк. Стягуєпо 100 грн з пенсіонерів за просто так, отримати баланс по картці – бере 3 грн!" – написав чоловік.
Співробітник Ощадбанку відповів на звернення клієнта. Він уточнив, що перша перевірка рахунку не сплачується. А наступні доведеться сплатити по 3 грн. А списання 100 грн відбулося через те, що клієнт довго не користувався рахунком.
"Просто так банк не списує кошти. У тарифах є комісія з обслуговування рахунку, якраз 100 грн/місяць у випадку, коли клієнт не користується рахунком протягом року", - написав він.
Представник Ощадбанку запропонував перевірити інформацію щодо комісії за номером контактного центру 0 800 210 800. А перевірити баланс можна абсолютно безкоштовно через додаток або чат-бот.
Клієнт заявив, що жоден банк не знімає гроші за вказані послуги. Він пояснив, що нечасто користується карткою через маленький кредитний ліміт у 2500 грн, при тому, що він працюючий пенсіонер. Сергій Попов підкреслив, що невелика кількість пенсіонерів розуміє, що таке чат-бот.
Нагадаємо, які нові послуги запустив Ощадбанк з 1 січня.