Державний Ощадбанк додає проблем у житті українців. Клієнти банку накопичують заборгованість за комунальні послуги, оскільки фінустанова не перераховує гроші постачальникам.
На сайті Мінфін користувач "SeniorAdviser" написав коментар, в якому розповів про проблеми, що з'явилися в його житті через неякісну роботу Ощадбанку. Чоловік планував сплатити квитанції за послуги ЖКГ, для цього він вирішив скористатися терміналом. Однак пристрій дав збій, тому кошти не було перераховано на рахунок клієнта.
"Менеджер у відділенні оформила заявку на повернення, сказала, що протягом 14 днів, якщо підтвердиться, що ви гроші поклали, гроші повернуть. Подзвонив на гарячу лінію, сказали гроші повернуть протягом 30 днів! Я комуналку збирався платити цими грошима! Хто пеню тепер платитиме за пізні платежі??? – цікавиться клієнт Ощадбанку.
"Оплату провів Дата та година операції:10.11.2021 11:30:37 17.11.2021 рахунки не оплачені" - поділився користувач з ніком "roshch".
Нагадаємо, Ощадбанк за безкоштовні картки почав брати гроші. Скільки клієнти платять за нібито безкоштовні послуги?