Клієнти державного Ощадбанку скаржаться на некомпетентність співробітників відділень банку. Людям доводиться витрачати час і сили, щоб їздити від одного відділення до іншого, інакше їм не видають їх гроші.
Чергова скарга на Ощадбанк на сайті Мінфін, молодій мамі з Чернігова довелося витратити кілька годин, відвідати три відділення банку і в кінці кінців з'ясувати, що все можна було зробити в самому першому відділенні.
Суть проблеми полягала в тому, що жінка хотіла отримати соціальну виплату від міста на народження дитини. Автор коментаря вирушила в Ощадбанк, але там їй відмовилися видати гроші і направили в інше відділення, там молоду матір відправили в третє відділення ...
Гроші видали, але з великими труднощами. Ніхто з менеджерів не визнав свою провину і не вибачився перед змученою жінкою.
"Не варто забувати, що я прийшла за соцвиплати на дитину, відповідно, цей самий дитина повинна або "повзти" зі мною в ці відділення, або бути передана комусь, хто може посидіти", - підкреслила жінка в своєму коментарі про роботу Ощадбанку .
Нагадаємо, Ощадбанк попередив про те, що банківські карти українців будуть блокувати. Які рахунки і депозити потрапляють в зону ризику, і як зберегти свої гроші?