Далеко не перша скарга клієнтів «Ощадбанк» опублікована в Мережі. Жінка розповіла, що з її кредитної картки дивним чином зникли гроші, а банк змусив її виплатити списану суму з власної кишені.
На сайті Мінфін жінка, зареєстрована під ніком Radchenko1, розповіла про свій неприємний досвід співпраці з «Ощадбанком». Клієнтка банку отримала сповіщення про те, що з її кредитної картки списано 600 гривень, при цьому жінка не отримувала СМС з кодами підтвердження операції, і сама нікому ніяких паролів не передавала. Дзвінок на гарячу лінію нічого не вирішив, Radchenko1 порадили заблокувати карту. Але на цьому біди не закінчилися ...
Щоб замовити і отримати нову карту, жінці довелося тричі їхати до найближчого відділення «Ощадбанку», яке від неї знаходиться за 50 км.
Представник «Ощадбанку» підкреслив, що гроші, звичайно ж, списані не банком. Щоб з'ясувати, яким чином з рахунку зникли 600 гривень, жінці порекомендували ще раз звернутися до контакт-центру.
Нагадаємо, раніше на незаконне списання грошей скаржилася інша клієнтка «Ощадбанку», у якої з пенсійної картки зникла вся пенсія.