Далеко не перша скарга клієнтів «Ощадбанк» опублікована в Мережі. Жінка розповіла, що з її кредитної картки дивним чином зникли гроші, а банк змусив її виплатити списану суму з власної кишені.
На сайті Мінфін жінка, зареєстрована під ніком Radchenko1, розповіла про свій неприємний досвід співпраці з «Ощадбанком». Клієнтка банку отримала сповіщення про те, що з її кредитної картки списано 600 гривень, при цьому жінка не отримувала СМС з кодами підтвердження операції, і сама нікому ніяких паролів не передавала. Дзвінок на гарячу лінію нічого не вирішив, Radchenko1 порадили заблокувати карту. Але на цьому біди не закінчилися ...
Щоб замовити і отримати нову карту, жінці довелося тричі їхати до найближчого відділення «Ощадбанку», яке від неї знаходиться за 50 км. Зниклу суму клієнтці довелося повертати банку, при цьому, в контакт-центрі так і не назвали джерело списання 600 гривень з кредитного рахунку.
Представник «Ощадбанку» підкреслив, що гроші, звичайно ж, списані не банком. Щоб з'ясувати, яким чином з рахунку зникли 600 гривень, жінці порекомендували ще раз звернутися до контакт-центру.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Нагадаємо, раніше на незаконне списання грошей скаржилася інша клієнтка «Ощадбанку», у якої з пенсійної картки зникла вся пенсія.