Today.ua

Ощадбанк звинуватили в незаконному утриманні грошей клієнтів

Ощадбанк в екстреному порядку приступив до перевірки скарги клієнтки, рахунок якої був неправомірно заблокований. Служба безпеки банку відмовилася допомогти жінці, без грошей залишилася вона і двоє її малолітніх дітей в період карантину ...

На сайті "Мінфін" мешканка міста Дніпро з ніком "aleno4ka301" написала скаргу на роботу державної фінустанови Ощадбанк. Без будь-яких причин соціальний рахунок жінки був заблокований системою банку, а за відкриття нового безкоштовного рахунку її змусили заплатити гроші.

"Служба безпеки Ощадбанку заблокувала мій рахунок (по карті жодної !!! Операції не проводилося! Тільки центр зайнятості туди нараховував виплати! У відділенні мені нічого не говорять, тільки посилають на Гагаріна 115 до служби безпеки, їздила я туди 2 рази, мені нічого толком не сказали, так зі мною взагалі ніхто розмовляти не захотів! Після пішла в відділенні з метою закрити рахунок і отримати свої гроші, на що отримала відмову", - розповіла клієнтка Ощадбанку про свої марні спроби повернути власні кошти.

Техпідтримка Ощадбанку пообіцяла клієнтці перевірити отриману від неї інформацію і повідомити про результати.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Ощадбанк почав дезінформувати клієнтів в питаннях зняття депозитів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ