Today.ua

Ощадбанк почав змушувати клієнтів звітувати, куди вони витрачають зняті з рахунку гроші

Державний Ощадбанк в прагненні виконати всі вимоги закону про фінансовий моніторинг, схоже, занадто далеко зайшов. Банк вимагає в письмовому вигляді звітувати, куди будуть витрачені з рахунку гроші ...

Мешканка Одеської області, яка зареєструвалася на сайті "Мінфін" під ніком "Olena Fedenko", написала розгорнутий відгук про ситуацію, яка сталася з її батьком.

Чоловік вирішив перевести гроші на карту Ощадбанку з карти іншої фінустанови. Оскільки сума була велика, то йому довелося здійснити переклад в кілька етапів. Через місяць Ощадбанк зажадав пояснити походження коштів на картці клієнта. Чоловік повинен був відправити їм всі дані з іншого банку.

Однак співробітники Ощадбанку несподівано почали вимагати, щоб чоловік написав пояснювальну про те, куди він збирається витратити гроші. До того ж, пояснювальну потрібно було написати від руки в відділенні банку.

"На якій підставі ця пояснювальна повинна писатися? Загальна сума всіх коштів близько 160к грн, а фінмоніторинг стартує з 400К грн. При цьому співробітники відділення не можуть чітко все, що потрібно надати, щоб не було блокування коштів. Може це може зробити представник банку тут?" - обурено поцікавилася автор коментаря "Olena Fedenko".

Техпідтримка Ощадбанку пообіцяла більш детально розібратися в ситуації і попросили надати їм ПІБ і номер телефону власника рахунку, а також номер відділення, де був відкритий рахунок.

Нагадаємо, раніше Ощадбанк назвали найгіршим банком в Україні. Багато клієнтів держбанку обурені неякісним обслуговуванням.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ