У державному Ощадбанку почали списувати відсотки з клієнтів, які не користуються кредитами. У фінустанові наполягають, що їхні дії були правомірними, і не збираються повертати гроші.
На сайті "Мінфін" з'явилася скарга від клієнтки Ощадбанку. Жінка пенсійного віку зареєструвалася на ресурсі під ім'ям "ТaranPavlina".
Автор коментаря розповіла, що вже більше десяти років отримує пенсію в Ощадбанку. На пенсійному рахунку у неї була відкрита кредитна лінія, процентна ставка по якій погашалась в автоматичному режимі. І ось через рік жінка з'ясувала, що з неї весь цей час списують відсотки за використання кредитної лінії, хоча по факту вона не користується кредитними коштами.
Проблема утворилася після того, як в Ощадбанку без попередження поміняли банківський продукт і розділили пенсію і кредит. Через рік виявилося, що система автоматичного погашення кредитної лінії була відключена.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"В кінці червня 2020 роки я міняла карту, так як термін дії карти минув, за цей рік кілька разів знімала гроші з карти через касу, і в відділенні 10014/0199 мені ні слова не сказали що помінялися умови по карті, що я повинна через ощад24 перекидає гроші з одного рахунку на інший, або приходити у відділення щоб виконати цю процедуру. у підсумку з моєї пенсії в 1800 грн. щомісяця неправомірно списують в середньому по 40 грн. вже протягом року", - поділилася пенсіонерка своїм негативним досвідом співпраці з Ощадбанком.
У службі техпідтримки Ощадбанку заявили, що відсотки були списані правомірно, а про зміни в наданні послуг клієнтам повідомлялося заздалегідь. Для з'ясування всіх обставин і за поясненнями автора коментаря запросили відвідати найближче відділення Ощадбанку.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що Ощадбанк блокує пенсійні картки клієнтів. У банку розповіли про причини відмови у співпраці.