Клієнти державного Ощадбанку скаржаться, що при вході в мобільний додаток Ощад 24/7 почали автоматично підключатися платні послуги. Українці дізнаються про це тільки після того, як з їх рахунків знімають значні суми грошей.
Один з клієнтів Ощадбанку написав скаргу на дії державної фінустанови на сайті "Мінфін". Користувач інтернет-банкінгу Ощад 24/7, який зареєструвався на сайті під ніком "makuha", розповів про те, що довго не міг зрозуміти, чому з його банківської картки регулярно знімають гроші. Щоб відключити непотрібну платну послугу, людина змушена телефонувати на міський номер, в результаті доводиться платити ще більше.
"Що за маячня? Заходиш в Ощад 24 - автоматично підключається платна послуга SMS інформування. Я довго не міг зрозуміти чому знімаються гроші з карти. Відключити її потрібно дзвонити на міський, а там спочатку автовідповідач задає безглузді питання, а потім оператор затягує час, в підсумку за розмову знімається сума ", - повідомив клієнт Ощадбанку в своєму коментарі про роботу банку.
На питання "makuha" ¸ чому він не може користуватися додатком Ощад 24/7 без платного SMS-інформування, як це робиться в інших українських банках, в Ощадбанку дали вичерпну відповідь.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Для використання сервісу Ощад 24/7 обов'язковою є послуга смс-банкінг. В залежності від тарифного пакету її вартість складає 0 або 7 грн на місяць. Послуга потрібна для отримання одноразових паролів та підтредження операцій в Ощад 24/7. Що стосується дзвінків до контакт-центру, то дзвінок на номер 0800210800 є безкоштовним", - відповіли в техпідтримці клієнтів Ощадбанку.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що Ощадбанк вимагає від клієнтів звіту, куди вони витрачають свої гроші. Чи законно діє державний банк?