Today.ua

Нову пошту звинувачують в обмані клієнтів заради отримання додаткового прибутку

Українці звинувачують співробітників поштового оператора Нова пошта в навмисному обмані при упаковці і оформленні посилок. Платити гроші змушують за великі обсяги зайвого паперу і занадто габаритні коробки.

На сторінці Нової пошти в Фейсбук все частіше стали з'являтися коментарі клієнтів компанії, яких змусили переплачувати за посилки через зайвий пакувальний матеріал.

"Так як пакує Нова пошта то якраз відповідає -мінімальний обсяг ... гора паперу ... питання через що оплачено? Претензію навіть немає сенсу писати ... але скажу одне-ГАНЬБА !!! головне гроші здерти", - пишуть незадоволені клієнти Нової пошти.

Представники поштового оператора у відповідь на скарги подібного роду запевняють, що співробітники в відділеннях упаковують посилки, керуючись стандартами якісної упаковки, щоб доставити вантаж в ідеальному стані.

"Паперовий наповнювач використовується для запобігання вільного переміщення товару усередині упаковки і його вартість фіксована відповідно до розміру упаковки", - йдеться у відповіді Нової пошти.

Інша клієнтка поскаржилася, що з неї тільки за одну упаковку з великою кількістю паперу взяли 166 гривень. У той же час, клієнти впевнені, що Нова пошта розробила свої стандарти упаковки, щоб "якомога більше грошей здерти". Насправді, ті ж вантажі можна було б відправляти в половину дешевше.

"От якби ви були зацікавлені менше обсяг зробити, ви б його зробили ... а так .. .Одне розчарування ... 166грн тільки за упаковку (за макулатуру)", - написала одна з клієнтів Нової пошти в соцмережі.

Нагадаємо, Нова пошта змінила тарифи на упаковку і оформлення посилок. Українці обурені до межі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ