Українці звинувачують співробітників поштового оператора Нова пошта в навмисному обмані при упаковці і оформленні посилок. Платити гроші змушують за великі обсяги зайвого паперу і занадто габаритні коробки.
На сторінці Нової пошти в Фейсбук все частіше стали з'являтися коментарі клієнтів компанії, яких змусили переплачувати за посилки через зайвий пакувальний матеріал.
"Так як пакує Нова пошта то якраз відповідає -мінімальний обсяг ... гора паперу ... питання через що оплачено? Претензію навіть немає сенсу писати ... але скажу одне-ГАНЬБА !!! головне гроші здерти", - пишуть незадоволені клієнти Нової пошти.
Представники поштового оператора у відповідь на скарги подібного роду запевняють, що співробітники в відділеннях упаковують посилки, керуючись стандартами якісної упаковки, щоб доставити вантаж в ідеальному стані.
"Паперовий наповнювач використовується для запобігання вільного переміщення товару усередині упаковки і його вартість фіксована відповідно до розміру упаковки", - йдеться у відповіді Нової пошти.
"От якби ви були зацікавлені менше обсяг зробити, ви б його зробили ... а так .. .Одне розчарування ... 166грн тільки за упаковку (за макулатуру)", - написала одна з клієнтів Нової пошти в соцмережі.
Нагадаємо, Нова пошта змінила тарифи на упаковку і оформлення посилок. Українці обурені до межі.