Today.ua

Нова пошта запустила сервіс з безкоштовною доставкою: як скористатися послугою

Нова пошта запустила сервіс з безкоштовною доставкою. Йдеться про послугу, яка дозволяє повернути товари, які не підійшли клієнтові.

У компанії повідомили про новий сервіс "Легке повернення". Нова пошта запропонувала швидко та безкоштовно повертати товари, замовлені у продавців, протягом 14 днів після отримання посилок.

Нова пошта запустила вигідну послугу для клієнтів

Представники компанії повідомили, що вони здійснююють лише доставку посилок, тому покупець повинен перед поверненням покупок зв'язатися з продавцем, поінформувати про свій намір та обговорити деталі операції.

Скористатися сервісом можна через онлайн-кабінет у мобільному додатку Нової пошти. Поверненню підлягають посилки вагою до 30 кг. Якщо потрібно повернути вантажні відправлення, діятимуть звичайні тарифи.

Клієнти повинні зайти до розділу "Мої посилки" та вибрати посилку з товаром, який необхідно повернути. У вкладці "Керування посилкою" слід вибрати "Легке повернення" та вибрати причину повернення з представленого списку. Після цього буде створено експрес-накладну.

Важливі моменти

Клієнт не може змінити ім'я одержувача та адресу повернення. Він повинен запакувати товар та відправити його за адресою одержувача кур'єром, через поштомат або із відділення. У першому випадку потрібно буде зробити доплату за послуги кур'єра, а в двох інших жодних додаткових витрат не буде.

"Легке повернення" може виявитися недоступним, якщо за посилкою були замовлені послуги "Повернення", "Переадресація" або продавець обмежив таку можливість. При цьому деякі товари не підлягають поверненню згідно з чинним законодавством України (білизна, медикаменти тощо).

Послуга не включає повернення коштів за товар, що не підійшов. Це питання потрібно узгодити із продавцем, зв'язавшись із ним безпосередньо.

Нагадаємо про акцію Нової пошти на відправку посилок через поштомати. До 2 квітня послуга буде доступна лише за 35 грн.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ