Нова пошта накрутила ціни на свої послуги: у компанії назвали причину

Автор: Леся Ловіцька

Транспортна компанія Нова пошта 1 січня 2023 року значно підвищила вартість доставки посилок Україною. У компанії звернули увагу на скаргу клієнта та назвали причину подорожчання послуг.

Нова пошта накрутила ціни на свої послуги: у компанії назвали причину - today.ua

Клієнт Олег Гидулян звернувся до представників Нової пошти у соцмережі Facebook. Чоловік вирішив, що розцінки на доставку посилок підняли необґрунтовано. Він попросив прояснити ситуацію.

Співробітники компанії повідомили, що вона власним коштом купує генератори та додаткове обладнання для посилення зв'язку, а також створює запаси палива, щоб відділення були пунктами незламності, де не тільки приймають та видають посилки, а й дають можливість клієнтам зарядити гаджети.

"Враховуючи стрибки цін на паливо та інші витрати, Нова пошта з початку 2023 року вносить зміни до тарифів. Ми робимо цей крок, щоб і надалі гарантувати своєчасну та якісну доставку під час війни. Цей крок дався нам нелегко, щоб і надалі доставляти посилки так швидко, і надавати сучасний сервіс, ми зважилися на нього", - зазначили у прес-службі.

Популярні зараз

Названо тарифи на газ з 1 травня: інформація від усіх постачальників

У Нафтогазі зробили заяву з приводу масштабної аварії на газопроводі: що буде з постачанням газу

Українці зможуть повернути частину грошей, витрачених на оплату комунальних послуг

Україна збила бомбардувальник Ту-22М3 за допомогою унікальної української розробки

Нова пошта накрутила ціни на свої послуги: у компанії назвали причину

У Новій пошті наголосили, що відкриваються нові відділення, відновлюються зруйновані термінали власним коштом. Також потрібно враховувати витрати на заробітні плати персоналу.

Нова пошта накрутила ціни на свої послуги: у компанії назвали причину

"Ви грабуєте своїх клієнтів. З кожної посилки 10-15 грн. Не треба бути математиком, щоб підрахувати цей грабіж", - заявив Гідулян.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

У Новій пошті висловили сподівання, що у клієнта зміниться думка про компанію, яка у складних умовах продовжує функціонувати та розвиватися.

Нагадаємо, що Нова пошта почала видавати посилки у розстрочку– клієнти зможуть оплачувати їх частинами.