Today.ua

«Нова пошта» ввела нові правила упаковки і оцінки вантажів

В української транспортної компанії «Нова пошта» розповіли, чому змушують клієнтів складати вже запаковані посилки з свої коробки більшого розміру.

На сторінці «Нової пошти» в Фейсбук, один з передплатників написав обурений коментар, суть якого зводиться до того, що в відділеннях транспортної компанії людей змушують вже упаковані посилки в щільні картонні тубуси, складати в великого розміру коробку.

«Ввели нові правила, в картонному тубусі можна відправити з поштових відділень, це просто жесть якась. Нормальна тверда упаковка, немає, купуйте коробку - пакуйте в коробку. Як в армії кругле - несіть, квадратне - котіть. Таке відчуття, що нова пошта, відчула себе монополістом, і придумують, що хочуть. Береш нормальний картонний тубус і змушений пакувати в коробку, яких звичайно на відділенні не так багато. Навіщо створювати такі проблеми - невідомо», - розповів користувач про свій досвід співпраці з «Новою поштою».

Від «Нової пошти», звичайно ж, була відповідь. Представник перевізника розповів, що в компанії затверджені правила прийому посилок з обмеженнями за габаритами і за вагою.

«У поштовому відділенні можливо прийняти посилки, якщо вони мають фактичну/об'ємну вагу до 30 кг, довжину найдовшої сторони - до 120 см, а будь-яку іншу - до 70 см, і при цьому упаковані в упаковки з плоским підставою. Якщо відправка такої ваги і габаритів упакована іншим чином, то їй присвоюється ознака «ручна обробка», його відправка можлива тільки з адреси клієнта або вантажного відділення, а для вартості такої доставки застосовується коефіцієнт 1,5», - сказано в коментарі представника транспортної компанії.

Нагадаємо, «Нова пошта» не тільки ввела нові правила по упаковці посилок, а й підвищила тарифи на доставку вантажів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ