Після гучної історії з пошкодженим під час пересилки акваріуму і призначення величезного штрафу Нова пошта вирішила повністю змінити правила роботи і обслуговування клієнтів.
Один з найбільших українських поштових операторів Нова пошта зробив важливу заяву. Незважаючи на те, що штраф в 325 мільйонів гривень Укрпродпотребслужба скасувала, Нова Пошта вирішила вжити всіх можливих заходів, щоб не допустити подібної ситуації в майбутньому.
Незабаром Нова пошта запровадить ряд нововведень для поліпшення сервісу. Поштовий оператор почне збирати відгуки і скарги, а також рекомендації клієнтів, щоб на їх основі поліпшити якість обслуговування.
До теперішнього моменту, співробітники поштового оператора спілкувалися з клієнтами в соцмережах і по телефону, допомагаючи вирішити виникаючі питання. Однак цього виявилося недостатньо.
"Ми хочемо більшого - щоб всі наші клієнти були задоволені, навіть в ситуаціях, коли ми помиляємося", - заявили в Новій пошті.
Разом з тим, поштовий оператор просить не просто критикувати, а вносити свої пропозиції щодо поліпшення якості сервісу. Щомісяця Нова пошта буде розповідати про досягнуті успіхи на шляху до реорганізації системи обслуговування клієнтів.
Нагадаємо, раніше стало відомо, за що Госпродпотребслужба оштрафувала Нову пошту на 325 мільйонів гривень. Результати перевірки харківських відділень.