Today.ua

“Нова пошта“ вигадала новий спосіб не платити компенсацію за пошкоджені посилки

Компанія "Нова пошта" навіть після підвищення тарифів доставляє посилки у пошкодженому стані. При цьому оператор не поспішає відшкодовувати понесені клієнтами збитки, а у відділеннях навіть немає бланків претензій.

Клієнтка Нової пошти поскаржилася у Facebook, що поштовий оператор буквально знищив вміст посилки. Людині вручили пошкоджену коробку з розбитою в уламки скляною каструлею. До речі, на посилці було приклеєно маркування "Скло". У пункті видачі одержувачу відмовилися надати бланк для складання претензії.

"Створюю вже третю публікацію-претензію, але її видаляють. Що ж, публікуватимемо, поки питання не буде вирішено", - написала жінка в соцмережі.

Жінка розповіла, що вона відправляла Новою поштою скляну каструлю, яка була обгорнута стретч-плівкою та упакована у три коробки. Автор коментаря припускає, що посилку просто впустили з фури, а потім клієнту без зайвих сумнівів просто вручили уламки скла. Нова пошта, за словами жінки, відмовляється брати на себе відповідальність за розбитий товар. Клієнтка просить відшкодувати одержувачу вартість розбитого товару у розмірі 280 гривень.

На останню скаргу клієнтки все ж таки відреагували у Новій пошті. Але замість відшкодування збитків, які зазнав одержувач, у компанії запропонували обуреній клієнтці три промокоди на безкоштовну доставку.

Нагадаємо, Нова пошта вводить нові послуги з видачі кредитів своїм клієнтам та здійснення грошових переказів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ