“Нова пошта“ вигадала новий спосіб не платити компенсацію за пошкоджені посилки

Автор: Шевченко Лилия

Компанія "Нова пошта" навіть після підвищення тарифів доставляє посилки у пошкодженому стані. При цьому оператор не поспішає відшкодовувати понесені клієнтами збитки, а у відділеннях навіть немає бланків претензій.

“Нова пошта“ вигадала новий спосіб не платити компенсацію за пошкоджені посилки - today.ua

Клієнтка Нової пошти поскаржилася у Facebook, що поштовий оператор буквально знищив вміст посилки. Людині вручили пошкоджену коробку з розбитою в уламки скляною каструлею. До речі, на посилці було приклеєно маркування "Скло". У пункті видачі одержувачу відмовилися надати бланк для складання претензії.

"Створюю вже третю публікацію-претензію, але її видаляють. Що ж, публікуватимемо, поки питання не буде вирішено", - написала жінка в соцмережі.

Жінка розповіла, що вона відправляла Новою поштою скляну каструлю, яка була обгорнута стретч-плівкою та упакована у три коробки. Автор коментаря припускає, що посилку просто впустили з фури, а потім клієнту без зайвих сумнівів просто вручили уламки скла. “Нова пошта“ вигадала новий спосіб не платити компенсацію за пошкоджені посилки Нова пошта, за словами жінки, відмовляється брати на себе відповідальність за розбитий товар. Клієнтка просить відшкодувати одержувачу вартість розбитого товару у розмірі 280 гривень.

Популярні зараз

У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

На останню скаргу клієнтки все ж таки відреагували у Новій пошті. Але замість відшкодування збитків, які зазнав одержувач, у компанії запропонували обуреній клієнтці три промокоди на безкоштовну доставку.

Нагадаємо, Нова пошта вводить нові послуги з видачі кредитів своїм клієнтам та здійснення грошових переказів.

Головне