Today.ua

Нова пошта припинила виплату компенсацій за пошкоджені посилки

На весь період воєнного стану в Україні компанія Нова пошта змінила правила виплати компенсацій за пошкоджені посилки. Стало відомо, коли поштовий оператор планує відшкодувати збитки своїм клієнтам.

Нова пошта у важкий для країни час відмовляється нести відповідальність за збереження вантажів. Клієнти компанії масово скаржаться, що посилки дедалі частіше приходять пошкодженими. Українці зазначають, що включена у вартість упаковка вантажів нерідко взагалі відсутня, через це речі, які пересилаються, отримують значні пошкодження.

Якщо раніше компанія «Нова пошта» хоч якось намагалася відшкодувати збитки, то зараз, коли в Україні оголошено військовий стан, оператор просто ігнорує скарги клієнтів. Оформлення претензій, скарги та заяви просто ігнорують. Оператори гарячої лінії Нової пошти заявляють під час телефонних розмов із обуреними українцями, посилки яких прийшли ушкодженими, що в компанії діють нові правила виплати компенсацій. Гроші почнуть перераховувати на рахунки клієнтів лише після скасування в Україні воєнного стану.

При цьому подавати скарги на роботу відділень та неналежний вид посилок можна у будь-який час до відділу компенсацій Нової пошти. Фахівці розглянуть усі заявки та ухвалять рішення. Однак усі виплати будуть здійснюватися не раніше, ніж в Україні закінчиться війна.

Нагадаємо, раніше Нова пошта змінила графік роботи відділень у період святкування Великодня. Коли можна буде надсилати та отримувати посилки?

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ