На весь період воєнного стану в Україні компанія Нова пошта змінила правила виплати компенсацій за пошкоджені посилки. Стало відомо, коли поштовий оператор планує відшкодувати збитки своїм клієнтам.
Нова пошта у важкий для країни час відмовляється нести відповідальність за збереження вантажів. Клієнти компанії масово скаржаться, що посилки дедалі частіше приходять пошкодженими. Українці зазначають, що включена у вартість упаковка вантажів нерідко взагалі відсутня, через це речі, які пересилаються, отримують значні пошкодження.
Якщо раніше компанія «Нова пошта» хоч якось намагалася відшкодувати збитки, то зараз, коли в Україні оголошено військовий стан, оператор просто ігнорує скарги клієнтів. Оформлення претензій, скарги та заяви просто ігнорують.
При цьому подавати скарги на роботу відділень та неналежний вид посилок можна у будь-який час до відділу компенсацій Нової пошти. Фахівці розглянуть усі заявки та ухвалять рішення. Однак усі виплати будуть здійснюватися не раніше, ніж в Україні закінчиться війна.
Нагадаємо, раніше Нова пошта змінила графік роботи відділень у період святкування Великодня. Коли можна буде надсилати та отримувати посилки?