Компанія «Нова пошта» здивувала своїм ставленням до скарг клієнтів. Люди не можуть отримати свої посилки, комусь навмисне завищили габарити та вагу вантажу, через що вартість доставки суттєво зросла. А представники перевізника ... жартують!
"У житті завжди є місце подвигу, але не завжди є місце жарту", - йдеться у творі Максима Горького "Стара Ізергіль". Ймовірно, співробітники компанії «Нова пошта» цю розповідь не читали, а проблеми клієнтів для них не більше, ніж привід для гумору.
На сторінці Нової пошти у Фейсбук один із клієнтів компанії написав коментар, в якому емоційно розповів, що вага посилки неправомірно завищили до більш ніж 30 кг, що спричинило збільшення суми оплати за пересилання. Чоловік заявив, що Нова пошта обманює клієнтів, щоби взяти з них зайві гроші.
"Оце так ? Ми звісно, любимо шоу "Аферісти в сітях", але щоб про нас так ? Напишіть, будь ласка, чим можемо допомогти і ми це залюбки зробимо"
Інший клієнт поцікавився, чому він досі не отримав посилку, яку відправили Новою поштою ще в листопаді. Тоді як надіслані Укрпоштою посилки вже прийшли.
"Ми любимо загадки, звичайно не настільки, як Рідлер із серії коміксів про Бетмена, та й не такі важкі, а особливо любимо їх розгадувати. Тому якщо напишете нам номери накладних, ми з радістю поможемо розгадати цей випадок!"
Нагадаємо, Нова пошта запровадила новий вид оплати за допомогою сервісу "ОщадPAY".