Нова пошта почала писати жарти у відповідь на скарги клієнтів

Автор: Шевченко Лилия

Компанія «Нова пошта» здивувала своїм ставленням до скарг клієнтів. Люди не можуть отримати свої посилки, комусь навмисне завищили габарити та вагу вантажу, через що вартість доставки суттєво зросла. А представники перевізника ... жартують!

Нова пошта почала писати жарти у відповідь на скарги клієнтів - today.ua

"У житті завжди є місце подвигу, але не завжди є місце жарту", - йдеться у творі Максима Горького "Стара Ізергіль". Ймовірно, співробітники компанії «Нова пошта» цю розповідь не читали, а проблеми клієнтів для них не більше, ніж привід для гумору.

На сторінці Нової пошти у Фейсбук один із клієнтів компанії написав коментар, в якому емоційно розповів, що вага посилки неправомірно завищили до більш ніж 30 кг, що спричинило збільшення суми оплати за пересилання. Чоловік заявив, що Нова пошта обманює клієнтів, щоби взяти з них зайві гроші.

Нова пошта почала писати жарти у відповідь на скарги клієнтівНа цю скаргу від імені Нової пошти в соцмережі була дуже креативна відповідь:

Популярні зараз

В Україні заборонять небажані дзвінки на мобільні телефони

Hyundai представив новий електричний кросовер IONIQ 9

Депутати ухвалили законопроєкт про безпеку в школах

Військовий аналітик помітив цікаву деталь у новому відео Путіна: “Не може поворухнути руками“

"Оце так ? Ми звісно, любимо шоу "Аферісти в сітях", але щоб про нас так ? Напишіть, будь ласка, чим можемо допомогти і ми це залюбки зробимо"

Нова пошта почала писати жарти у відповідь на скарги клієнтів

Інший клієнт поцікавився, чому він досі не отримав посилку, яку відправили Новою поштою ще в листопаді. Тоді як надіслані Укрпоштою посилки вже прийшли. Нова пошта почала писати жарти у відповідь на скарги клієнтів І знову від Нової пошти була оригінальна відповідь:

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

"Ми любимо загадки, звичайно не настільки, як Рідлер із серії коміксів про Бетмена, та й не такі важкі, а особливо любимо їх розгадувати. Тому якщо напишете нам номери накладних, ми з радістю поможемо розгадати цей випадок!"

Нагадаємо, Нова пошта запровадила новий вид оплати за допомогою сервісу "ОщадPAY".

Головне