Нова пошта пояснила, навіщо пакує невеликі посилки у величезні коробки. Представники компанії відповіли на скаргу клієнта, який залишився незадоволеним якістю послуг.
Житель Києва Безверхий Роман повідомив на сторінці у Facebook, що скористався пересиланням через Нову пошту. Він сфотографував свої кусачки, які були упаковані в коробку, яка в кілька разів перевищує їх розмір. Чоловік зазначив, що співробітники поштового оператора заповнили простір папером.
"У таку коробку 10 штук влізе, а ваші штовхають папір, і плати за 300 грам як за кілограм. Те, що може влізти у пакетик, пакують у коробки у кілька разів більше", - написав Безверхий. Він образив працівників Нової пошти, назвавши їх "дебілами", "дегенератами" та "ідіотами".
Популярні зараз
Hyundai представив новий електричний кросовер IONIQ 9
Нова пошта оперативно відреагувала на звернення обуреного клієнта. Його претензії назвали необґрунтованими.
"Розуміємо, що візуально коробку можна було б підібрати менше. У той же час вартість меншої коробки об'ємом 0,5 кг становить вартість таку, як і коробки в 1 кг, до того ж сума за транспортування не змінилася б, всі відправки обсягом до 2 кг транспортуються за одним тарифом", - зазначено у повідомленні. Роману запропонували переконатися у правдивості інформації та дали посилання на тарифи організації.
Співробітники компанії вибачилися через ситуацію, що спричинила українцю незручності. Щоб згладити конфлікт, було запропоновано подарунок.
"Щоб на вашій особі з'явилася посмішка, і щоб залишилися довірчі стосунки, хочемо запропонувати вам презент. Якщо ви погоджуєтесь, відправимо його за даними одержувача за накладною", - написали в соцмережі представники оператора.
Раніше повідомлялося, що Нова пошта запустила послугу "Пункт передачі" за доступною вартістю.