З 1 травня поточного року "Нафтогаз" став новим постачальником блакитного палива для мільйонів українців. Багато хто з них дізнався про це із запізненням та встиг оплатити послугу попередньому постачальнику – облгазам. Люди намагаються повернути кошти, спрямовані не на ті рахунки. У компанії повідомили, як це краще зробити.
Нафтогаз почали назвати постачальником останньої надії. Не всі жителі України одразу розібралися, як і куди правильно вносити оплату за газ. У прес-службі організації надали покрокову інструкцію для користувачів, яким потрібно повернути гроші за не спожиту послугу.
Зазначено, що клієнти мають написати заяву на повернення переплати та звернутися до газопостачальної компанії, яка надавала палив раніше. Платнику слід додати такі документи: копію паспорта, ідентифікаційний номер та банківські реквізити свого карткового рахунку (із зазначенням МФО, IBAN, ЄДРПОУ банку). Їх потрібно надіслати на адресу для листування попереднього постачальника. Щоб отримати детальнішу інформацію про список документів для повернення переплати, зверніться до попереднього постачальника.
Газопостачальна компанія має протягом 14-30 календарних днів відповісти на запит та повернути переплату. При цьому слід враховувати, що в країні діє воєнний стан. Тому термін повернення коштів може змінитися.
Представники Нафтогазу уточнили, що механізму взаєморозрахунків чи переказу коштів між компаніями немає. Тому лише клієнти можуть самостійно повернути переплату у минулого постачальника газу.
У компанії нагадали, що у період війни кожен сплачений рахунок є кроком до перемоги! Нафтогаз наголосив, що продовжує забезпечувати безперебійне газопостачання на більшій частині території України.
Довідки надаються за телефонами: +38 098 300 28 88 +38 066 300 28 88 +38 093 300 28 88.
Раніше Нафтогаз повідомив, як платити за газ та отримати невелику знижку.