Today.ua

Нафтогаз пояснив українцям, як виправити некоректні свідчення газових лічильників

Українці часто скаржаться, що облгази некоректно передають свідчення газових лічильників споживачів. В результаті до уваги не беруться реальні свідчення, а Нафтогаз нараховує людині заборгованість, якої немає.

Покази газових лічильників українці можуть передати оператору на 104.ua, контролеру телефоном або на сайті газорозподільної компанії. Далі дані кожного конкретного споживача передаються до Нафтогазу. Однак нерідко у ланцюжку відбуваються збої, до оператора доходять некоректні цифри, що веде до утворення заборгованості абонентів.

Крім того, Нафтогаз дзвонить боржникам із вимогою заплатити за газ, коли люди відповідально оплачують весь спожитий енергоресурс вчасно. Щоб не виникало подібних ситуацій у Нафтогазі, нагадали, що показники газових лічильників беруться лише з інформаційної платформи ВДТСУ. Дані вводить оператор ГРС. Після перерахунку нові дані відображатимуться в особистому кабінеті абонентів Нафтогазу.

"Формування рахунку відбувається таким чином: отриманий з платформи обсяг конкретного клієнта множиться на ціну газу в обраному споживачем тарифному плані. Тому, якщо Ви не згодні з цими нарахуваннями обсягів газу, рекомендуємо Вам звернутися до облгазу", - пояснив представник Нафтогазу на сторінці оператора в Фейсбук.

Нагадаємо, Нафтогаз та Нова пошта запустили спільну послугу, яка буде корисна всім українцям. При собі потрібно мати паспорт та ІПН.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ