Доходи супермаркетів в Україні відрізняються залежно від продукції та вміння працювати з деякими видами товарів. Близько третини виручки забезпечують великим мереж продаж всього три продукти.
На першому міжнародному ритейлі форумі в рамках #FTrade Club 2021 на початку грудня минулого року було проведено дослідження роздрібної торгівлі свіжою плодоовочевою продукцією. За словами експертів, близько 31% від загальної виручки супермаркетам забезпечують лише три категорії продуктів – це мандарини, томати та банани.
Навіть у літню пору, коли на внутрішньому українському ринку з'являється багато сезонних недорогих фруктів, банани користуються значним попитом. Яблука приносять супермаркетам близько 8% виторгу.
Враховуючи, що у 2021 році вартість фруктів сягала 30 гривень за кілограм та вище, то частка яблук у структурі продажів плодоовочевою продукцією зросла.
"Мережі, які навчаться працювати з ягодами, у майбутньому матимуть великі переваги. Адже це категорія продукції, яка залучатиме додаткових споживачів, збільшуючи суми чеків супермаркетів. І саме на цю категорію треба звернути увагу сьогодні", – упевнений експерт плодоовочевого ринку Федір Рибалко.
Нагадаємо, у супермаркетах України змінилися ціни на тверді сири та ковбасні вироби.