Monobank запідозрили у співпраці з шахраями, які крадуть гроші з карток клієнтів

Автор: Шевченко Лилия

Клієнти monobank обурені тим, що шахраї безкарно крадуть гроші з їхніх рахунків. У Мережі з'являються все нові скарги на зникнення коштів з карт, деякі навіть підозрюють, що «моно» працює в змові зі зловмисниками.

Monobank запідозрили у співпраці з шахраями, які крадуть гроші з карток клієнтів - today.ua

На сайті Мінфін все частіше стали з'являтися коментарі про шахрайські схеми в monobank. Йдеться як про втрачені та не повернуты платежы в самій структурі, так і про безперешкодну діяльність шахрайських схем, які крадуть гроші з карток клієнтів.

Так, користувач з ніком Loki28, звинуватив monobank в тому, що він видає кредитні карти шахраям, не перевіряючи інформацію про їхню діяльність.

«Шахрайство скинув гроші за товар і видалили листування, хоча я зробив скріни ось номер карти шахрая монобанк 44411144 47601129, Банк ви всім шахраям раздвете кредитні карти не перевіряючи їх?» - цікавиться обурений користувач.

Популярні зараз

Зеленський пояснив, чому мобілізація стосуватиметься насамперед молодих чоловіків

Коли закінчиться війна в Україні: прогноз російського математика

Кейт Міддлтон показала рідкісне фото молодшого сина у день його народження

Тіна Кароль показала наймодніший тренч весни 2024 року

Жінка, зареєстрованих під ніком LianaV, заявила в своєму коментарі, що «моно» співпрацює з шахраями!

«Після мого звернення в службу безпеки банку про шахрайське списання грошей з рахунку, вони через день знову ж списують гроші з рахунку з заблокованої картки на користь шахраїв, без мого відома і дозволу! Таким чином загнали мене в кредит і вимагають погашення цього кредиту, хоча гроші були списані не з моєї волі! Я відхилила запит на списання грошей, я не вводила нікуди і не повідомляла нікому коди підтвердження для списання грошей і все одно списали з заблокованої картки! » - описала свою історію LianaV.

Monobank запідозрили у співпраці з шахраями, які крадуть гроші з карток клієнтів Користувач з ніком ny2212 розповів на сайті Мінфін, що monobank втратив проведений платіж і відмовляється повертати гроші.

«На все відповідають« платежу немає, немає інформації, нам дуже шкода »в різній комбінації. Це взагалі як? Як на це реагувати? Ніяких варіантів вирішення проблеми, рад, звернення до банку-відправнику, і т. д. - мені нічого не пропонують, просто кажуть, що їм дуже шкода», - написав незадоволений клієнт.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Цікаво, що на всі скарги техпідтримка monobankа відповідала все тим же «Нам дійсно шкода, що склалася така ситуація»

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що клієнти monobank стають жертвами нової шахрайської схеми. Аферисти вимагають особисті дані для оформлення картки.