Клієнти monobank скаржаться на випадки зникнення грошей з рахунку. Списання відбуваються за новою схемою, при цьому система безпеки банку, яка постійно блокує карти звичайних громадян, ніяк не протидіє шахраям.
На сайті Мінфін тільки за останні тижні з'явилася кілька скарг клієнтів monobank про зникнення грошей з рахунку. Транзакції відбуваються у кілька етапів до того часу, поки картці не закінчаться кошти.
Так, користувач із ніком "AlenaAlena77" розповіла, що ще у липні 2021 року з її банківської картки невідомі списали 35 000 гривень, без підтвердження операцій.
"О 1:17 - 10 000, о 1:19-10 000, о 1:23 - 10 000, і о 3:48 - 5000. Від банку не було ні повідомлення, ні підтвердження операцій, ні дзвінка. І досі тиша.Не користуйтеся цим банком, це аферисти, за ніч вкрадені з карти всі гроші під 0. Хто поверне мені гроші?" - поцікавилася клієнтка monobank.
Популярні зараз
Названо тарифи на газ з 1 травня: інформація від усіх постачальників
НБУ оголосив про масове закриття банківских відділень
Як накопичити заощадження за мінімальної зарплати: лайфхак для українців
У Нафтогазі зробили заяву з приводу масштабної аварії на газопроводі: що буде з постачанням газу
Користувач "MariiaV" повідомила, що протягом однієї ночі у неї з рахунку в monobank зникли всі гроші і також без вимог підтвердити оплату.
«Де служба безпеки ваших клієнтів? Де перевірка на підозрілі транзакції?! Wallmart, Ebay, Aliexpress, Anime Film, Moneymansexxlusive и т. д. то це взагалі не виглядає підозріло і не треба запитувати підтвердження? - написала обурена жінка в Мережі.
У monobank на всі скарги постраждалих клієнтів висловлюють співчуття, але при цьому зазначають, що не всі сайти використовують протокол захисту 3DS (підтвердження платежу у додатку), тому оплата може проходити без підтвердження. Банк рекомендує звертатися до поліції для вирішення цього питання щодо повернення грошей.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у Мережі з'являються фейкові сайти monobank. Як не стати жертвою шахраїв?