Today.ua

Monobank відмовився видавати клієнту його особисті кошти

Клієнти monobank не можуть отримати свої особисті кошти з рахунку в банку. Система спочатку відмовляє людині в подальшій співпраці, а потім блокує гроші на банківському рахунку і відмовляється видавати.

На сайті "Мінфін" скаргу на роботу першого в Україні віртуального банку monobank написав чоловік з ніком "David11233". Його банківську карту заблокували, але повністю ігнорують вимогу повернути гроші з рахунку.

За словами клієнта monobank, йому без пояснення причин відмовили в подальшому обслуговування. Однак, оскільки на рахунку залишилися гроші, David11233 попросив перевести їх на рахунок іншого банку. У monobank на дане прохання вже колишнього клієнта відповіли ... байдужістю.

"Здрастуйте, цей шановний банк відмовив мені в обслуговуванні без пояснення, я написав заяву про переведення особистих коштів на інший номер, і тут почалося те то то це, я їм в пряму задаю питання я більше не клієнт вашого банку віддайте особисті кошти, просто ігнор", - розповів David11233 про свій сумний досвід співпраці з monobank.

У відповідь техпідтримка клієнтів monobank пообіцяла написати автору коментаря в особистих повідомленнях. Через кілька годин David11233 додав, що представник банку йому подзвонив і сказав, що його приводу не заблокували, а лише обмежили.

"Відповів представник банку пише що рахунок всього лише обмежений, марення: мені чітко і ясно написали що я більше не клієнт їх банку, шановний представник, ви чогось не переплутали? Спочатку повідомили що вони на постійній основі відмовляються мене обслуговувати, і заявили що я більше не їхня клієнт, а зараз говорять що я до сих пір є їхнім клієнтом, хоча мені рахунок закрили", - дивується українець з приводу дій monobank.

Нагадаємо, monobank повідомив про зміну правил проведення платежів і перевипуску банківських карт.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ