Today.ua

Monobank відмовився розбиратися в шахрайстві і змусив клієнта виплатити чужий кредит

Клієнти monobank скаржаться на зрослі випадки шахрайства. При цьому в самій фінансовій структурі відносяться байдуже і змушують виплачувати людей чужі кредити.

Одна з клієнток monobank розповіла на сайті Мінфін випадок, який стався з її чоловіком. За словами жінки, вони з чоловіком одночасно оформили собі окремі карти на півроку. У автора коментаря все пройшло нормально, а от її чоловік не зміг авторизуватися в банківському додатку, тому картою так і не встиг скористатися.

«Картка просто лежала в гаманці, користуватися нею він не міг та й ми про неї забули. Так ось, буквально кілька днів тому нам прийшов лист з банку про те, що на нас висить кредитна заборгованість. У листі зазначено, що був суд, хоча нам не приходив лист про суд, і що нам потрібно заплатити цю суму, оскільки в іншому випадку у нас заберуть майно!» - написала клієнтка monobank на сайті.

Далі жінка уточнила, що картою неможливо було скористатися, а коли вони подзвонили на гарячу лінію, їм відповіли, що картою хтось користувався.

«Як ?! Як нею можна було користуватися, якщо вона не була до кінця зареєстрована ?! Так ще в листі було сказано, що чоловік на суд не з'явився! Він навіть не отримував ніякої інформації про це!» - пише обурена жінка.

 

У підсумку, сім'ї довелося погасити чужий кредитний борг, після чого вони заблокували картку. На питання чоловіка чи можна перевипустити карту, менеджер банку відповіла, що monobank не бажає більше з ним співпрацювати.

У своїй відповіді monobank вказав, що якщо карта вже була отримана і активована, то вхід в додаток можна зробити і без актуалізації паспорта. Однак для уточнення інформації автору скарги написали в особисті повідомлення.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що шахрай під виглядом працівника monobank виманив у жінки 100 тисяч гривень.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ