Клієнти monobank скаржаться на зрослі випадки шахрайства. При цьому в самій фінансовій структурі відносяться байдуже і змушують виплачувати людей чужі кредити.
Одна з клієнток monobank розповіла на сайті Мінфін випадок, який стався з її чоловіком. За словами жінки, вони з чоловіком одночасно оформили собі окремі карти на півроку. У автора коментаря все пройшло нормально, а от її чоловік не зміг авторизуватися в банківському додатку, тому картою так і не встиг скористатися.
«Картка просто лежала в гаманці, користуватися нею він не міг та й ми про неї забули. Так ось, буквально кілька днів тому нам прийшов лист з банку про те, що на нас висить кредитна заборгованість. У листі зазначено, що був суд, хоча нам не приходив лист про суд, і що нам потрібно заплатити цю суму, оскільки в іншому випадку у нас заберуть майно!» - написала клієнтка monobank на сайті.
Далі жінка уточнила, що картою неможливо було скористатися, а коли вони подзвонили на гарячу лінію, їм відповіли, що картою хтось користувався.
Популярні зараз
Названо тарифи на електроенергію та газ з 1 квітня
Мобілізація з 1 квітня: кому з українців першочергово видаватимуть повістки
Українцям розповіли, які суми банківських переказів можуть потрапити під фінмоніторинг
«Як ?! Як нею можна було користуватися, якщо вона не була до кінця зареєстрована ?! Так ще в листі було сказано, що чоловік на суд не з'явився! Він навіть не отримував ніякої інформації про це!» - пише обурена жінка.
У підсумку, сім'ї довелося погасити чужий кредитний борг, після чого вони заблокували картку. На питання чоловіка чи можна перевипустити карту, менеджер банку відповіла, що monobank не бажає більше з ним співпрацювати.
У своїй відповіді monobank вказав, що якщо карта вже була отримана і активована, то вхід в додаток можна зробити і без актуалізації паспорта. Однак для уточнення інформації автору скарги написали в особисті повідомлення.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що шахрай під виглядом працівника monobank виманив у жінки 100 тисяч гривень.