Клієнти monobank обурені і незадоволені роботою додатка. Люди скаржаться, що їм не віддають їх власні гроші, блокують кошти без причини і незаконно списують відсотки.
На сайті «Мінфін» все частіше стали з'являтися негативні відгуки про роботу monobank. Скарг на погане ставлення до клієнтів, довге вирішення проблем, непрофесіоналізм операторів дуже багато.
Так, користувач з ніком Lyuda77771 повідомляє, що незважаючи на надання всіх документів і виписок про походження коштів, їй все одно заблокували кошти на карті. Розгляди тривають вже близько трьох тижнів.
«Одним словом повний жах, а не банк, невідомо взагалі віддадуть кошти, вирішили присвоїти собі, і як я бачу я не єдина така!» - написала автор коментаря.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Ще один клієнт «моно» поскаржився, що вже три тижні чекає SWIFT платіж. На його рахунок ФОП повинні були зайти 500 доларів ще 1 квітня, але навіть 20 квітня гроші так і не з'явилися. На всі запити служба підтримки monobank радить вирішувати питання з відправником самостійно. Користувач, зареєстрований під ніком galich111, закликав співгромадян відмовитися від співпраці з «моно» і розповів свою історію.
«На моментальну реакцію клієнта на помилку при переказі коштів, повна відмова скасування операції, в результаті клієнт злиняв на 100 $ і таких випадків маса, НІКОЛИ НЕ переказ коштів через ДОДАТОК монобанк, РИЗИК 100%, ПІДТРИМКИ І ГАРАНТІЙ = 0», - написав незадоволений клієнт на сайті «Мінфін».
Практично на всі отримані скарги служба підтримки monobank відповіла пропозицією обговорити шляхи вирішення виниклих проблем в особистому листуванні.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що monobank оновив свій мобільний додаток. Які переваги чекають клієнтів?