Today.ua

Monobank почав блокувати картки клієнтів без попередження і пояснення причин

Клієнти monobank стикаються з несподіваним блокуванням карт. Через це українці змушені переводити свої кошти в інші банки.

На сайті Мінфін з'явилася чергова скарга на monobank. Так, чоловік, який зареєстрований під ніком «bodik87» написав коментар про неправомірне, на його погляд, блокування картки «Моно».

«Дуже задоволений був, всім радив ... Але ... В один прекрасний момент отримав повідомлення про те, що банк припиняє мене обслуговувати! Чому? До сих пір не знаю! Дзвонив, писав - просто говорять мовляв їх служба безпеки так вирішила, а це співробітники, яких ніхто не бачить, не знає і дізнатися виходить що не можна ніяк ... » - розповів колишній клієнт monobank.

Чоловік зізнався, що блокування карти monobank було не просто неприємним, але і образливим для нього, оскільки він не розуміє причин відмови банку в обслуговуванні. У техпідтримці monobank теж не стали давати пояснень.

«Нам дуже шкода, що склалася така ситуація, але банк може відмовити Клієнту у випуску карти, а так само в наданні / відновленні кредитного ліміту на свій розсуд і без вказівки причин відповідно до пункту договору 6.3.1», - йдеться у відповіді від monobank.

Нагадаємо, раніше один з власників monobank звернувся до клієнтів із застереженням і привів в приклад своїх дітей.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ