Клієнти першого в Україні банку у смартфоні monobank обурені тим, що їм без пояснення причин блокують рахунки та не повертають гроші. Люди залишаються без засобів до існування і не можуть досягти справедливості.
Українці часто скаржаться на некоректну роботу банків, блокування рахунків, завищені відсоткові ставки. Свої скарги люди розміщують на сайті "Мінфін", сподіваючись, що на їхні проблеми звернуть увагу співробітники фінустанов та допоможуть їх вирішити.
Так, клієнт monobank Володимир Михайлина розповів, що банк без видимих причин розірвав із ним договір про співпрацю. На карті чоловіка залишилось 10 тисяч гривень, які йому не повертають уже кілька місяців. За словами автора коментаря, monobank відмовився від співпраці з ним 24 грудня 2021 року та заблокував карту.
З того часу Володимир Михайлина багато разів дзвонив оператору банку на гарячу лінію, але відповіді отримати так і не вдалося, навіть після годинного очікування. Українець написав заяву на повернення грошей з картки, у monobank йому пообіцяли, що 5 січня кошти будуть перераховані на його рахунок. Проте гроші так і не надійшли.
"Зараз написав чергову заяву на повернення коштів і чекаю на "три робочі дні". Мої "три робочі" тривають вже п'ятий місяць. П'ять місяців monobank утримує мої кошти", - написав Володимир Михайлина на сайті.
Служба підтримки monobank пообіцяла колишньому клієнту банку у всьому розібратися. З чоловіком мали зв'язатися в особистих повідомленнях. Пізніше до цього відгуку на сайті "Мінфін" додали позначку "Проблема вирішена".
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що monobank помилково продавав долари значно дешевше за курс НБУ. Скільки банк втратив через збій системи?