Мобільні оператори таємно наживаються на українцях: за що списуються гроші з рахунків

Автор: Шевченко Лилия

Оператори стільникового зв'язку в Україні отримують близько 3 мільярдів гривень надприбутків щорічно, завдяки підключенню платних послуг своїм абонентам. При цьому, самі українці навіть не підозрюють, що з їхніх рахунків регулярно списують кошти на оплату опцій, якими вони навіть не користуються.

Мобільні оператори таємно наживаються на українцях: за що списуються гроші з рахунків - today.ua

Близько половини послуг мобільних операторів надається в таємниці від абонентів. Оформляти послуги без відома людини вдається за допомогою спливаючих вікон і СМС з оповіщенням.

Як розповів заступник голови Міністерства цифровий трансформації Олександр Шелест, громадяни України втрачають значні суми грошей через контент послуги, які вони не замовляли і якими не користуються. В першу чергу це довідкові, музичні та розважальні послуги. На безпечності та неуважності абонентів заробляють провайдери і мобільні оператори.

"Тобто послуги надають одні - хто вони, що вони, які вони - споживач не знає, а це грубе порушення закону "Про захист прав споживачів". При цьому гроші списуються іншими. У той же час, згідно із законом кожен споживач має право знати постачальника послуги, асортимент послуги, кількість і вимагати її якість", - уточнив колишній член Нацкомісії з регулювання зв'язку Володимир Гресько.

Популярні зараз

ПриватБанк назвав причину затримки виплати пенсій українців: як отримати гроші

Українські біженці у Німеччині відмовляються від роботи, - Bild

У США оцінили підготовку РФ до ядерного удару по Україні

Названо країни ЄС, які відправлять представників на інавгурацію Путіна

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Мобільні оператори таємно наживаються на українцях: за що списуються гроші з рахунків Українцям рекомендують дуже уважно ставитися до спливаючих вікон, які з'являються на різних сайтах. Через велику кількість додатків і повідомлень на телефонах підключити послугу можна випадково. Якщо це сталося, слід звернутися зі скаргою в профільну комісію.

Якщо вже платити за послуги мобільних операторів, то тільки за корисні і потрібні. Нагадаємо, раніше Vodafone запустив нову послугу, про яку давно мріяли всі українські туристи.