Оператори стільникового зв'язку в Україні отримують близько 3 мільярдів гривень надприбутків щорічно, завдяки підключенню платних послуг своїм абонентам. При цьому, самі українці навіть не підозрюють, що з їхніх рахунків регулярно списують кошти на оплату опцій, якими вони навіть не користуються.
Близько половини послуг мобільних операторів надається в таємниці від абонентів. Оформляти послуги без відома людини вдається за допомогою спливаючих вікон і СМС з оповіщенням.
Як розповів заступник голови Міністерства цифровий трансформації Олександр Шелест, громадяни України втрачають значні суми грошей через контент послуги, які вони не замовляли і якими не користуються. В першу чергу це довідкові, музичні та розважальні послуги. На безпечності та неуважності абонентів заробляють провайдери і мобільні оператори.
"Тобто послуги надають одні - хто вони, що вони, які вони - споживач не знає, а це грубе порушення закону "Про захист прав споживачів". При цьому гроші списуються іншими. У той же час, згідно із законом кожен споживач має право знати постачальника послуги, асортимент послуги, кількість і вимагати її якість", - уточнив колишній член Нацкомісії з регулювання зв'язку Володимир Гресько.
Популярні зараз
ПриватБанк назвав причину затримки виплати пенсій українців: як отримати гроші
Українські біженці у Німеччині відмовляються від роботи, - Bild
У США оцінили підготовку РФ до ядерного удару по Україні
Названо країни ЄС, які відправлять представників на інавгурацію Путіна
Українцям рекомендують дуже уважно ставитися до спливаючих вікон, які з'являються на різних сайтах. Через велику кількість додатків і повідомлень на телефонах підключити послугу можна випадково. Якщо це сталося, слід звернутися зі скаргою в профільну комісію.
Якщо вже платити за послуги мобільних операторів, то тільки за корисні і потрібні. Нагадаємо, раніше Vodafone запустив нову послугу, про яку давно мріяли всі українські туристи.